Istaknuti Slikar Aldemar Ibrahimović izlaže u francuskom gradu Nimu, 20 maja u Opštinskoj galeriji NOVOTEL ATRIJA . Biće to njegova 37 samostalna izložba i četvrta u državi trikolora koju organizuje Asocijacija DPI . Izložbu će otvoriti doajen umjetničke fotografije u Francuskoj Žak Ruket i trajat će deset dana a Ibrahimović će se predstavit sa 25 slika urađenih u tehnici ulje na platnu.
-Grad Nim je istorijski i kulturni centar na jugu Francuske poznat po mnogim kulturno istorijskim znamenitostima a posebno po rimskom akvaduktu i areni poput koloseuma u Rimu, pa sam počašćen izložbom u takvoj metropoli kulture, kazao je Ibrahimović.
Dobitnik je brojnih nagrada, među kojima i 34 Crnogorskog likovnog salona na Cetinju za slike „Urbani pejzaž“.
-Aldemarove slike imaju simboliku isprepletanih kultura u Crnoj Gori,a ovakvi događaji imaju veliki značaj za uspostavljanje što
bolje saradnje i razumijevanje medju raznim narodima i njihovim
kulturama, zapisali su organizatori u najavi otvaranja izložbe.
U kvalitetno opremljenom katalogu, objavlen je prikaz istoričarke umjetnosti iz Zagreba , Ive Körbler koja ističe originalnost autorske poetike.
-„Ibrahimović sliku gradi u mnogo planova, rezanih i sastavljanih poput kazališnih kulisa koji podsjećaju na ponovno uspostavljanje sjećanja nakon nekog velikog šoka i stresa u kojemu je kontinuitet osobne, kulturološke i povijesne memorije bio prekinut, s ljudima koji više sliče na lutke, marionete, sjene i duhove, kao da nemaju nikakve moći djelovati na svoju sadašnjost i budućnost. Pa iako s njegovih slika često struji sumoran osjećaj izgubljenosti ili zaustavljanja u vremenu i prostoru, Ibrahimovićev je urbani pejzaž istovremeno duboko sjetan, melankoličan, i bez trunke depresivnih tonova. U novijim se slikama sve više javljaju jaki žuti tonovi i duboke ljubičaste, plave i zelene nijanse koje signaliziraju svojevrsno metaforičko liječenje bojom, uz sve veći zaokret prema oblikovanju planova i fragmenata na slici u tradiciji lirske apstrakcije.
Bez sumnje duboko kontemplativan i emotivan slikar, Aldemar Ibrahimović, stvorio je iznimno samosvojnu slikarsku dionicu, koja je prerasla sve navedene modernističke stilske utjecaje i postala prepoznatljivom i originalnom autorskom poetikom”-zaključila je Iva Körbler .
Slike Aldemara Ibrahimovića podsjećaju na metafizičku bajku nastalu u tišini jednog zaustavljenog vremena.
-Aldemarovim slikama nije potreban kôd čitanja ili tumačenje poruke koju one nose. Težeći da dublje prodre u bit prirode i urbanog svijeta kao jedinstvenog egzistencijalnog prostora u kojem živi savremeni čovjek, Aldemar narušava klasičnu koncepciju slike unoseći u nju forme apstraktnog geometrizma i apsurdna kompozicijska rješenja metafizičkog slikarstva,-zapisala je istoričarka umjetnosti Ljiljana Zeković.
-Snaga boje u sazvučjima čistih harmonija žute, zelene i bijele i njihova interkomunikacija sa crvenim, plavim, ljubičastim i crnim partijama stvara hromatske orkestracije koje ovim slikama daju notu poetske topline. Oblaci i razigrane forme koji slobodno lebde prostorom slike, takođe, doprinose njenoj dekorativnosti i sanjarskom širenju umjetnikovih osjećanja. To su znakovi koji posjeduju dozu plastične samostalnosti, i koji se diskretno udaljavaju od osnovnog predmetnog polazišta.
Slike Aldemara Ibrahimovića podsjećaju na metafizičku bajku nastalu u tišini jednog zaustavljenog vremena.-zapisala je Zeković