15 maj

Aldemar Ibrahimović ponovo u Francuskoj

Istaknuti Slikar Aldemar Ibrahimović izlaže   u francuskom gradu Nimu, 20 maja  u Opštinskoj galeriji NOVOTEL ATRIJA . Biće to njegova 37 samostalna izložba  i četvrta u  državi trikolora koju  organizuje  Asocijacija DPI . Izložbu će otvoriti doajen umjetničke fotografije u Francuskoj Žak Ruket i trajat će deset dana a Ibrahimović će se predstavit  sa 25 slika urađenih u tehnici ulje na platnu.

 

-Grad Nim je  istorijski i kulturni centar na jugu Francuske poznat po mnogim kulturno istorijskim znamenitostima a posebno po rimskom akvaduktu i areni poput koloseuma u Rimu, pa sam počašćen izložbom  u takvoj metropoli kulture, kazao je Ibrahimović.

Dobitnik je brojnih nagrada, među kojima i 34 Crnogorskog  likovnog salona na Cetinju za slike „Urbani pejzaž“.

 

-Aldemarove slike imaju simboliku isprepletanih kultura u Crnoj Gori,a ovakvi događaji imaju veliki značaj za  uspostavljanje što
bolje saradnje i razumijevanje medju raznim narodima i njihovim
kulturama, zapisali su organizatori u najavi otvaranja izložbe.
U kvalitetno opremljenom  katalogu, objavlen je prikaz istoričarke umjetnosti iz Zagreba , Ive Körbler koja ističe originalnost autorske  poetike.

 

 Ibrahimovic Aldemar-1

 

-„Ibrahimović sliku gradi u mnogo planova, rezanih i sastavljanih poput kazališnih kulisa koji podsjećaju na ponovno uspostavljanje sjećanja nakon nekog velikog šoka i stresa u kojemu je kontinuitet osobne, kulturološke i povijesne memorije bio prekinut, s ljudima koji više sliče na lutke, marionete, sjene i duhove, kao da nemaju nikakve moći djelovati na svoju sadašnjost i budućnost. Pa iako s njegovih slika često struji sumoran osjećaj izgubljenosti ili zaustavljanja u vremenu i prostoru, Ibrahimovićev je urbani pejzaž istovremeno duboko sjetan, melankoličan, i bez trunke depresivnih tonova. U novijim se slikama sve više javljaju jaki žuti tonovi i duboke ljubičaste, plave i zelene nijanse koje signaliziraju svojevrsno metaforičko liječenje bojom, uz sve veći zaokret prema oblikovanju planova i fragmenata na slici u tradiciji lirske apstrakcije.

 

Bez sumnje duboko kontemplativan i emotivan slikar, Aldemar Ibrahimović, stvorio je iznimno samosvojnu slikarsku dionicu, koja je prerasla sve navedene modernističke stilske utjecaje i postala prepoznatljivom i originalnom autorskom poetikom”-zaključila je Iva Körbler . 

 

Slike Aldemara Ibrahimovića podsjećaju na  metafizičku bajku nastalu u tišini  jednog zaustavljenog vremena.

 

 Ibrahimovic Aldemar-2

 

-Aldemarovim slikama nije potreban kôd čitanja ili tumačenje poruke koju one nose. Težeći da dublje prodre u bit prirode i urbanog svijeta  kao jedinstvenog egzistencijalnog prostora u kojem živi savremeni čovjek, Aldemar narušava klasičnu koncepciju slike unoseći u nju forme apstraktnog geometrizma i apsurdna kompozicijska rješenja metafizičkog  slikarstva,-zapisala je istoričarka umjetnosti Ljiljana Zeković.

 

-Snaga boje u sazvučjima čistih harmonija  žute,  zelene  i bijele i njihova interkomunikacija sa crvenim, plavim, ljubičastim i crnim partijama stvara hromatske orkestracije koje ovim slikama daju notu poetske topline. Oblaci i razigrane forme koji slobodno lebde prostorom slike, takođe, doprinose njenoj dekorativnosti i sanjarskom širenju umjetnikovih osjećanja. To su znakovi koji posjeduju dozu plastične samostalnosti, i koji se diskretno udaljavaju od osnovnog predmetnog polazišta.
Slike Aldemara Ibrahimovića podsjećaju na  metafizičku bajku nastalu u tišini  jednog zaustavljenog vremena.-zapisala je Zeković